Ключът към разбирането на поведението на клиентите в магазина е в най-съвременната технология за преброяване и проследяване движението на хора в търговските обекти. Прецизна система позволява използването на линии за броене и аналитични зони в търговски обекти.
Изчисляват се:
броят на хората, влизащи в магазина;
каква част правят покупка;
определят се "студени" и "горещи" точки в обекта, в които се задържат повече хора;
Единното решение, което ние от OmniChannel ви предлагаме, ви дава значително предимство пред останалите:
Системата събира данните от всички датчици, камери и устройства. Тези данни се обработват и накрая клиентът получава на едно устройство не само обобщената информация от аналитичните данни, но и предложения за промяна на средата.
Обединявайки данни от сензорите за натоварване на зоните, време на престой, посока на движение, пол, възраст, емоция - се стига до конкретни предложения за промяна в средата, които влияят на петте сетива: зрение, обоняние, слух, вкус и осезание.
Промените могат да бъдат в някои от следните елементи:
осветление - интензитет и температура на светлината;
съдържание на екраните;
други, като: аромат, музика, храни и напитки в обекта или офиса, температура, влажност, качество на въздуха.
От друга страна пренасянето на интеракцията в мобилното устройство дава възможност да се продължи потребителската пътека от OnLine→ Offline и обратно, например: клиент посещава сайта през телефона, отива в магазина -> сканира код на екрана, разглежда съдържание на телефона - това дава информация на собственика на магазина, че посетителят е гледал червена рокля на сайта и сега в магазина разглежда червени обувки.
Проверка дали даден посетител носи маска за лице или не
Възможност за определяне нивото на шума в помещенията
Управление на клиентопотока
LED екраните предоставят възможност да предадете вашето посланието по модерен начин, който ще се хареса и ангажира вашата целева аудитория
Водещи на пазара матрични HDBaseT решения
Контролът на цветната температура
Професионални дисплеи за визуализация и системи за управление на съдържанието
Професионален дисплей (екран) 55 инча Яркост (Тип): 427 cd / m² Рамка: 11.9 мм (T / L / R), 18.0 мм (B) Дълбочина: 54 мм Интерфейс: HDMI (2) / DVI-D / RGB / USB / RJ45 / RS232C / Audio / IR Вграден високоговорител (10W + 10W) Замъгленост 28%, EMC клас "B"
Виж повечеПрофесионален дисплей 75 инча, с вградена система за управление на съдържанието OmniChannel. Екран подходящ за 24/7 часа употреба в офиси, търговски обекти, фоайета, зали за срещи.
Виж повечеПрофесионален дисплей 55 инча с тъч функционалност Multi-Touch професионален Full HD екран на Philips е идеален за приложения с докосване от няколко пръста или от няколко потребителя – от ориентиране до презентации. До 10 точки на докосване могат да бъдат активни едновременно.
Виж повечеПрофесионален дисплей 55 инча, с вградена система за управление на съдържанието OmniChannel. Digital Signage Екран подходящ за 24/7 часа употреба в офиси,търговски обекти, фоайета, зали за срещи.
Виж повече