Retail

Бъдете релевантни за нуждите и очакванията на днешните клиенти, които търсят все по-дигитално преживяване.
Единното решение, което предлага OmniChannel може да ви осигури значително предимство в клиентското изживяване.

Какво oтличава OmniChannel

Системата OmniChannel събира данните от всички датчици, сензори, камери и устройства. На едно място може да имате достъп до обобщената информация от всички източници. Интеграцията на отделните системи дават възможност за управление от една точка на системите, както и използване на сценарии обединяващи всички устройства и съдържание. Поддържа разнообразни марки и системи за телевизори, професионални екрани, осветление, озвучаване, видеоконферентни системи, сензори, контрол на достъпа, видеонаблюдение.
Digital Displays

Digital Displays

Through screens you can inform customers about their favorite brands, show more offers, promotional and related products, inform about special offers and offers.

 
Screens make it possible to continue the user journey from OnLine to Offline and vice versa by bringing the interaction to the mobile device.
Customers can be attracted and engaged with various activations.

Wayfinding

Using digital screens (interactive or non-interactive) that display maps or directions is a better, easy and convenient digital signage solution that helps to navigate and find the desired location more easily.

Wayfinding
Digital labels

Digital labels

With electronic tags, prices are changed instantly by the centralized system. Security and speed are two of the important advantages of all electronic tags. They save labor and consumables costs when reprinting, checking and re-shelving labels with updated parameters.
 
With e-tags, it is much easier and faster to organize campaigns in which prices are different for a certain short period of time, such as happy hour.
 
Electronic labels can easily attract the customer's attention with different effects and information. Product reviews, related products, other valuable content such as CO2 emissions and supplier information help customers make an easier purchasing decision. This provides customers with a consistent experience from online to store.

УСТРОЙСТВА ЗА ОБРАТНА ВРЪЗКА

You can quickly and easily get feedback from your customers.

УСТРОЙСТВА ЗА ОБРАТНА ВРЪЗКА
УПРАВЛЕНИЕ НА ТРАФИКА

УПРАВЛЕНИЕ НА ТРАФИКА

Through the people counting technology, you get information about the customer flow, which can prevent the crowding of customers in the store. This helps protect the health of customers and employees.

СИСТЕМА ЗА СЛЕДЕНЕ НА ТРАФИКА

Данните от системите за анализ в реално време в магазина предлагат информация за поведенческите навици и за движението на клиентите. Това позволява да се разбере как клиентите се ориентират в даден магазин и на тази база да бъдат направени адекватни промени в средата, водещи до по-висок обем на продажбите.

СИСТЕМА ЗА СЛЕДЕНЕ НА ТРАФИКА
СЛЕДЕНА НА ОБКРЪЖАВАЩАТА СРЕДА

СЛЕДЕНА НА ОБКРЪЖАВАЩАТА СРЕДА

Information about air quality, temperature, humidity, atmospheric pressure, illumination provide a healthier and more pleasant environment for customers and employees.ж

ВРЪЗКА И СИНХРОНИЗАЦИЯ МЕЖДУ УСТРОЙСТВАТА

Different devices in the site can "talk" to each other. For example, the content of the screens can change when the weather conditions or the lighting in the store change.

ВРЪЗКА И СИНХРОНИЗАЦИЯ МЕЖДУ УСТРОЙСТВАТА
Contact us