Анализ на търговския обект

Брой на хората, време на престой и следене на максималния брой на посетителите

Брой на хората, време на престой и следене на максималния брой на посетителите

Ключът към разбирането на поведението на клиентите в магазина е в най-съвременната технология за преброяване и проследяване движението на хора в търговските обекти. Прецизна система позволява използването на линии за броене и аналитични зони в търговски обекти.

Изчисляват се:

  • броят на хората, влизащи в магазина; 

  • каква част правят покупка;

  • определят се "студени" и "горещи" точки в обекта, в които се задържат повече хора;

  • прави се пълен анализ на "пътя" на клиента;
  • извършва се автоматично откриване на опашки, измерването им и определяне на "време на опашката". 

 

Преброяване и проследяване на по-големи площи

С възможността за свързване на различни сензори в мултисензорна среда се дава възможност да се следи броя на хората и проследява тяхното движение в големи площи. Посредством лесна конфигурация се свързва заедно до девет 3D сензора и се изобразява покритата зона в едно непрекъснато изображение. Това улеснява прецизното броене на хора при широки входни и изходни врати, където един датчик не може да покрие цялата площ.
Преброяване и проследяване на по-големи площи
Поведение на клиента

Поведение на клиента

Физическите магазини имат нелеката задача да са в конкуренция с онлайн магазините, които лесно научават навиците и интересите на своите клиенти. Ето защо за физическите магазини е важно да разполагат със система за следене на трафика. Данните от системите за анализ в реално време в магазина предлагат информация за поведенческите навици и за движението на клиентите. Това позволява да се разбере как клиентите се ориентират в даден магазин и на тази база да бъдат направени адекватни промени в средата, водещи до по-висок обем на продажбите.

Цялостно проследяване и анализ в магазина

Единното решение, което ние от OmniChannel ви предлагаме, ви дава значително предимство пред останалите:

  • Знаете колко хора влизат в магазина и колко го напускат; колко от влезлите правят покупка.
  • Знаете съвсем точно колко са клиентите ви - системата разпознава и изключва от статистиката лицата от персонала и охраната.
  • Получавате данни и за това колко от преминаващите покрай обекта хора, влизат вътре.
  • След като знаете кои са натоварените часове в обекта, можете да оптимизирате работата на персонала.
  • Ако планирате отварянето на магазин, с нашата система можете да проверите колко популярна е дадена локация и колко хора минават оттам.
  • Отвъд традиционните магазини и обекти - нашите камери измерват потока от хора около целия щанд/обект, без значение колко голям е той. Ако обектът е от типа павилион, нашата система може да бъде преместена заедно с него.
  • Преброяване и проследяване на по-големи площи чрез свързване на различни сензори в мултисензорна среда. Това улеснява прецизното броене на хора при широки входни и изходни врати, където един датчик не може да покрие цялата площ.
  • Освен в търговията на дребно, нашите решения могат да се използват и в бюрата за обслужване на клиенти на летища и гари, хотели и места за забавление.
Цялостно проследяване и анализ в магазина
Промяна на средата - голямото предимство, което OmniChannel ви дава

Промяна на средата - голямото предимство, което OmniChannel ви дава

Системата събира данните от всички датчици, камери и устройства. Тези данни се обработват и накрая клиентът получава на едно устройство не само обобщената информация от аналитичните данни, но и предложения за промяна на средата. 

Обединявайки данни от сензорите за натоварване на зоните, време на престой, посока на движение, пол, възраст, емоция - се стига до конкретни предложения за промяна в средата, които влияят на петте сетива: зрение, обоняние, слух, вкус и осезание. 

Промените могат да бъдат в някои от следните елементи: 

  • осветление - интензитет и температура на светлината; 

  • съдържание на екраните;

  • други, като: аромат, музика, храни и напитки в обекта или офиса, температура, влажност, качество на въздуха. 

От друга  страна пренасянето на интеракцията в мобилното устройство дава възможност да се продължи потребителската пътека от OnLine→ Offline и обратно, например: клиент посещава сайта през телефона, отива в магазина -> сканира код на екрана, разглежда съдържание на телефона - това дава информация на собственика на магазина, че посетителят е гледал червена рокля на сайта и сега в магазина разглежда червени обувки.

Решения

Дисплеи

Дисплеи

Професионални дисплеи за визуализация и системи за управление на съдържанието
Human Centric Lightening

Human Centric Lightening

Контролът на цветната температура
HDMI дистрибуция

HDMI дистрибуция

Водещи на пазара матрични HDBaseT решения
RFID

RFID

Подобряване на клиентското изживяване и оптимизиране на бизнес процесите в магазините и други помещения
LED екрани

LED екрани

LED екраните предоставят възможност да предадете вашето посланието по модерен начин, който ще се хареса и ангажира вашата целева аудитория
QMS

QMS

Управление на клиентопотока
Управление на шума

Управление на шума

Възможност за определяне нивото на шума в помещенията
Засичане на маска

Засичане на маска

Проверка дали даден посетител носи маска за лице или не
Продукти
Професионален екран Samsung QM55R 55 инча

Професионален екран Samsung QM55R 55 инча

Професионален дисплей 55 инча, с вградена система за управление на съдържанието OmniChannel. Digital Signage Екран подходящ за 24/7 часа употреба в офиси,търговски обекти, фоайета, зали за срещи.

Виж повече
Philips 55BDL4051T 55 инча Digital signage

Philips 55BDL4051T 55 инча Digital signage

Професионален дисплей 55 инча с тъч функционалност Multi-Touch професионален Full HD екран на Philips е идеален за приложения с докосване от няколко пръста или от няколко потребителя – от ориентиране до презентации. До 10 точки на докосване могат да бъдат активни едновременно.

Виж повече
Samsung QM75R 75 инча Digital signage

Samsung QM75R 75 инча Digital signage

Професионален дисплей 75 инча, с вградена система за управление на съдържанието OmniChannel. Екран подходящ за 24/7 часа употреба в офиси, търговски обекти, фоайета, зали за срещи.

Виж повече
LG 55SL5E-H 55 инча Digital signage

LG 55SL5E-H 55 инча Digital signage

Професионален дисплей (екран) 55 инча Яркост (Тип): 427 cd / m² Рамка: 11.9 мм (T / L / R), 18.0 мм (B) Дълбочина: 54 мм Интерфейс: HDMI (2) / DVI-D / RGB / USB / RJ45 / RS232C / Audio / IR Вграден високоговорител (10W + 10W) Замъгленост 28%, EMC клас "B"

Виж повече
Свържете се с нас